Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Elindult a blog...

2009.08.04. 19:51 | blueskiraly | Szólj hozzá!

Üdv!

 

Azért indítottam a blogot, mert szomorúan látom, hogy rengeteg olyan amatőr rockzenekar van, akik sokkal több megbecsülést érdemelnének, mint amit megkapnak, úgyhogy szeretném őket valamennyire népszerűsíteni. Tudom, persze, egy fecske nem csinál nyarat, de talán mégis valamennyire tudok segíteni rajtuk, hogy többen megismerjék őket.

Akkor kezdjük is az elsővel! Ugyan nemigazán lehet róluk sokat olvasni a neten, nem is igazán találtam róluk szinte semmi anyagot, de ez a feldolgozás igencsak tetszik. A zenekar Komárom-Esztergom megyei, bár lehet, hogy már csak volt, úgyhallottam, hogy a zenekar szétszéledt. Sebaj, ennek ellenére nem voltak rosszak!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr61288954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása