Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Kovbojok

2009.08.05. 15:08 | blueskiraly | Szólj hozzá!

Ők azok, akiket szerintem nem kell bemutatni :D  Néhány éve (talán 3, nem emlékszem már) felkerült a netre a Kakadal, ami eljutott nagyon sok emberhez. Sokan mondták, hogy baromság, ilyet ők utoljára 10 évesen csináltak, stb.. De emellett rengeteg ember megszerette őket, és a "zenekar" csinálta tovább a dalait, egy gitárral, és egy kukával. Nem világmegváltó szövegeikről híresek, de szerintem jólesik néha egy kis lazulás, nemde? A zenekarnak azóta volt már pár koncertje, és lemezük is jelent már meg! Na akkor jöjjön is az én egyik kedvencem, 18-as karikát képzelje oda mindenki!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr91290628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása