Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Stainless Steel

2009.09.09. 19:23 | blueskiraly | Szólj hozzá!

Ismét egy olyan zenekar jön, akiket nemigazán kedvelek. A banda Komárom megyei, azon belül dorogi, ha jól tudom. Egyetlen koncertjükön voltam, de épp eléggé elvette a kedvem attól, hogy mégegyre elmenjek. Ez 2005 áprilisában történt ha jól emlékszem. 3 zenekar koncertje volt ekkor, az első a Zymotic (úgytudom már nem létezik a zenekar, pedig akkor nagyon tetszettek), utána a Stainless Steel, majd az Ossian. Én az Ossian miatt mentem, de amiatt, hogy az 1. sorban tudjak lenni az Ossian alatt is, végig kellett szenvedjem a Stainless Steel-t is. Nem szokásom becsmérelni a zenekarokat, mert tudom, hogy nehéz zenélni, és főleg elérni valamit, de ami sok az sok... Kezdjük ott, hogy a zenekar énekes-gitárosa kb. úgy nézett akkoriban ki (most nemtudom hogy néz ki) mint akit most szalajtottak a plázából, és beöltöztették hogy "nyomjá' le egy metálkoncertet!". Felzselézett haj, stb... Sztem a hajzselé valahogy nem illik bele ebbe a műfajba, na de mindegy. A második dolog ami sokkolt, az az, hogy koncert előtt szépen letett a mikrofonja elé egy kottatartót, arra a kinyomtatott dalszövegeket, aztán had szóljon. A következőnél meg már nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek. Egyik dal végén elfordult, durr a kottatartó felborult. Szerencsétlen ott szedegette össze 2 dal közt a dalszövegeket.

Lehet, hogy mai fejjel már tetszene amit csinálnak, de inkább nem merészkedem meghallgatni őket újra, épp elég volt akkor.

Megjegyzem, nem akarom megbántani a zenekart (ha esetleg a zenekar bármely tagja olvassa a bejegyzést, ne sértődjön meg, és lássák be, hogy nem tetszhet mindenkinek amit csinálnak, köztük nekemsem), és nem akarok senkit elriasztani tőlük, csak szimplán leírtam a véleményem! (asszem ez lett eddig a leghosszabb post :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr251371630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása