Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Exon - folytatás/hibajavítás

2009.09.13. 20:32 | blueskiraly | Szólj hozzá!

A mai nap kaptam egy emailt az Exon zenekar énekesétől (Hevesi János), amiben felhívta a figyelmemet, hogy olvasta a blogot, és én tévesen Exon Rock Band néven írtam róluk egy postot, és megkért, hogy javítsam ki, plusz küldött pár képet, infót a zenekarról, úgyhogy most jön még néhány fotó, és a biográfiájukból egy kis részlet.

Mellesleg kicsit dagad a mellem, mert megkaptam a blogomra az első dícséretet :D Volt már pár próbálkozásom, régebben elkezdtem írni 1-2 blogot, de nem volt túl nagy sikere - persze tudom, hogy ez sem lesz világmegváltó, nem is annak szánom, de legalább végre kiderült, hogy néhányan ismerik.

Na akkor jöjjön az Exon!

Miután elkészült az előző Exonról szóló postban említett Demo 2006 c. demó, néhány rádió - többek között Pont FM, RádióX, stb - játszott pár dalt az adásban, és vendégeskedtek is néhány adónál.

2008 július 5-én felléptek az I. Gyopárosi Rockfesztiválon a P.Mobil, Zorall, Karthago, és a Rückwartz előzenekaraként.

A felállás (2009 június óta) :

Hevesi János - ének

Vörös Viktor - gitár

Major János - basszusgitár

Suti László - dobok

Horváth Zoltán - gitár

Kapcsolat:

email: exon@exonmusic.hu

web: www.exonmusic.hu

További információk a zenekar honlapján

Végül néhány fotó a zenekar augusztus végi bulijáról:

(jobbklikk/kép mentése más néven - és máris láthatod nagyban)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr771379687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása