Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Brockolee

2010.01.18. 16:25 | blueskiraly | 1 komment

Üdv újra!

Előszöris bocsánatot szeretnék kérni mindenkitől, amiért már ilyen rég volt frissítés, csak egyszerűen nem találtam olyan zenekart, akikről érdemes lett volna írjak, úgyhogy ezúton is kérlek titeket, hogy ha van olyan zenekar akikről hallani (olvasni) szeretnétek a blogban, jelezzétek felém, sőt, ha írsz egy ismertetőt, azt is kiteszem :)

Szóval jöjjön a Brockolee!

Először kb 3 éve láttam őket. Akkoriban még egy fiatal lány énekelt náluk. Tudni kell rólam, hogy a női rockénekeseket sosem szerettem - még ma sem igazán - de benne pozitívan csalódtam. Persze profi sem volt, de az én akkori elvárásaimat tudta hozni. Aztán többé nem is láttam őket élőben jóideig. Szombaton viszont megint ott lehettem egy koncertjükön, nagy meglepetésemre már férfi énekessel. Baromi jó hangulatot csináltak. Voltak saját dalok is, és feldolgozások is, ha jól emlékszem, közel egyenlő arányban. Ami külön pozitívum, hogy nem csak az énekes "húzza a szekeret", hanem a dobos is volt hogy 1-2 dalt bekonferált, és segített a hangulat tetézésében. A zenekar egyébként tatai, 2003-ban alakultak. Érdemes meghallgatni őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr681682310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucky70 2010.01.22. 11:50:41

Olvastam a rólunk szóló irásod.
Azóta már másik csapat énekese lettem.
Ha van kedved nézz meg minket is és mondj véleményt.
www.rock-on.me
www.youtube.com/user/Rockonzene
Üdv. Laci
süti beállítások módosítása