Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Invader

2009.08.05. 18:10 | blueskiraly | Szólj hozzá!

Az Invader zenekart egy Ossian koncert alkalmával ismertem meg még 2 éve. Az Ossiannak a PeCsában volt a szokásos évi bulijuk, és az egyik előzenekar az Invader volt. Baromira tetszett, eszméletlen hangulatot csináltak. Tavaly a Kalapács zenekarral turnéztak együtt, most pedig hol önálló koncerteket adnak, hol fesztiválokon lépnek fel. Őszintén szólva, nekem sokkal jobban tetszett a zenekar, amikor Tüdő énekelt, és nem Nahi. Nincs rossz hangja Nahinak sem, ám én valahogy nem bírom annyira, meg szerintem egy zenekarnak igencsak be tudja adni a kulcsot az, ha énekescsere történik. Persze ez sem mindig igaz, de nekem így már nem tetszik annyira a zenekar, inkább a régi Invadert szeretem. Sajnos nem találtam tőlük semmi videóanyagot a neten, úgyhogy legkönnyebben úgy tudjátok megismerni őket, ha elmentek 1 koncertjükre ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr421291018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása