Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Sztrapacska Blues Band

2009.11.18. 20:25 | blueskiraly | Szólj hozzá!

Elég hosszú sztori, hogy hogy is találtam rá erre a zenekarra, de azért leírom. Régen játszottam egy zenekarban - nem volt koncertünk, csak összejártunk zenélni -, ahol játszottuk a Bojtorjántól - Csavargódal c. nótáját, kicsit átalakítva, rockos verzióban. Marhára tetszett ez a szám, eléggé megérintett, ez volt talán a kedvencem a próbák során. Aztán vasárnap este felhívott egy régi ismerős hogy van-e kedvem összeállni vele és még 1 ismerősével zenélni. Igent mondtam. Aztán kicsit nosztalgiáztam a zenék közt, hogy miket játszottunk, stb. Akkor találtam rá a YouTube-on erre a zenekarrra. Ők is feldolgozták a dalt. Jól nyomják, ez kétségtelen.

Akkor most jöjjön a zenekar!

2006 novemberében alakultak, először 3, majd 5 taggal folytatták. Stílusukat tekintve - nevükből egyértelműen adódó - bluest játszanak, néha pedig régebbi "rockslágereket", csúnya szóval élve. Repertoárjukban olyan zenekarok dalai sorakoznak, mint például Deák Bill Blues Band, Hobo Blues Band, P. Box, Takáts Tamás Blues Band, stb...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr991535169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása