Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Ribogzi

2009.11.29. 21:09 | blueskiraly | Szólj hozzá!

A héten írt nekem a Ribogzi zenekar egyik tagja, hogy szeretnének felkerülni a blogba. Megpróbálok eleget tenni a kérésüknek.

Tehát a srác küldött 1 albumot (Mert megérdemled). Elkezdtem hallgatni: az intró igencsak tetszett, zeneileg tényleg kiforrott, aztán az 1. szám kissé csalódás volt számomra: ugyanis másról sem szól, csak hogy szar az élet. Gondoltam hogy ez csak az 1. dal témája, majd jön valami vidámabb dal is, de sajnos ismét csalódnom kellett. Az albumot csak félig sikerült meghallgatnom, de mindegyik dalból árad a bánat. Valahogy ez nekem nemigazán jön be, dehát kinek mi.

A zenekart azoknak tudnám ajánlani, akik az Omen/Akela szövegvilágát kedvelik: egyszerű, könnyen érthető szövegek, amelyek jók, csak eléggé szomorúak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr11561759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása