Amatőr rockzenekarok

A blogomban amatőr rockzenekarokról fogok írni.

Friss topikok

  • Lucky70: Olvastam a rólunk szóló irásod. Azóta már másik csapat énekese lettem. Ha van kedved nézz meg mink... (2010.01.22. 11:50) Brockolee

Linkblog

Alcohol

2009.08.26. 15:24 | blueskiraly | Szólj hozzá!

Eddig majdnem az összes zenekar tetszett, akikről írtam a blogban - 1-2 kivétellel.. Azonban a mostani kifejezetten szörnyű szerintem. Aki szereti őket, szerintem ne is olvassa tovább, mert nem akarok senkit sértegetni. A zenekarból az énekes a legszörnyűbb: egy kb 160 centis gizda, tetovált rekedthangú mitugrász "énekel" arról, hogy milyen jó berúgni, beszívni, fűvel-fával ba..ni. Neki biztos marha jó, de nekem csöppet más az értékrendem. Amúgy a srác hangja eléggé hasonlít Lukácséra, talán ez az egyetlen pozitívum számomra. A következő klipp szemlélteti is az "igényességet": az énekes/basszusgitáros kannásbort vedel...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amator-rockzenekarok.blog.hu/api/trackback/id/tr181339966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása